سوالات کلی

چرا قیمت ها در بیکو پایین تر از سایر فروشگاهها می باشد؟
دلیل اصلی این موضوع سیاست بیکو در ارائه کمترین قیمت و ارائه بیشترین خدمات به مشتریان می باشد.
ما آگاهیم که در عصر اینترنت و شبکه های اجتماعی هیچ متغیری برای موفقیت یک کسب و کار، بالاتر از میزان رضایت مشتریان نمی باشد،
برای همین سعی کرده ایم بجای پرداخت هزینه های گزاف برای تبلیغات، حاشیه سود خود را کاهش داده و در کنار ارائه خدمات بیشتر و بهتر،
رضایت حداکثری مشتریان خود را جلب نماییم؛ و این یعنی بازی برد-برد برای ما و شما.
همین سیاست در حال حاضر باعث گردیده که بسیاری از مشتریان ما افرادی باشند که از طریق دوستان و آشنایان خود با بیکو آشنا شده اند.

چگونه مطمئن شوم کالای خریداری شده، کالای بدون عیب و نقص است؟
فروشگاه بیکو دارای 3 روز تضمین طلایی تعویض است که در صورتیکه کالای خریداری شده در مدت 3 روز اولیه دچار ایراد گردید، کالا را
برای مشتری تعویض می نماید، در حالیکه هیچ فروشگاه اینترنتی و غیر اینترنتی دیگر این خدمت را ارائه نمی نماید.

برخی از فروشگاه ها اعلام می کنند، علت اینکه قیمت بیکو ارزان تر است این است که مثلا کالاهای معیوب را خریداری می نماید، آیا این موضوع صحت دارد؟
خیر، متاسفانه عدم امکان رقابت سالم از سوی برخی از فروشندگان باعث شده آنها به هر ترفند و حیله ای دستآویز شده تا بتوانند با تخریب ذهنیت
مشتری، کالای خود را با قیمت بالاتر به فروش برسانند.

عنوان می شود که فروشگاه های اینترنتی قابل اطمینان نیستند و پس از خرید، در صورتیکه با مشکلی مواجه شوید، دست شما به جایی نمی رسد؟ آیا این موضوع صحت دارد؟
متاسفانه این مورد نیز مانند سایر موارد تنها برای تخریب ذهنیت مشتری است، اینکه یک فروشگاه، اینترنتی است به معنی مشخص نبودن جا و
مکان آن نیست، به خصوص در مورد فروشگاه های بزرگ، بلکه به معنی این است که در این فروشگاه ها، شما بجای مراجعه حضوری می توانید
از طریق مراجعه به وب سایت و در تمام طول شبانه روز و هفت روز هفته، خرید خود را انجام دهید.
علاوه بر آن فروشگاه های اینترنتی برای کسب مجوز فعالیت نیازمند کسب تاییدیه از جمله از اماکن نیروی انتظامی هستند. مجوزهای مراجع
ذیصلاح مانند مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت و پروانه کسب از اتحادیه، بدون مشخص بودن مکان فعالیت به هیچ
کسب و کاری اعطا نمی گردد.
از طرف دیگر شما در مقایسه با فروشگاه های در سطح شهر، در فروشگاه بیکو طرف حساب با یک شرکت و برند ثبت شده می باشید که به مراتب
پاسخگویی بیشتر دارد.

آیا امکان تخفیف روی قیمتهای سایت وجود دارد؟
با توجه به اینکه قیمت گذاری کالاها در بیکو بر اساس حداقل حاشیه سود می باشد، متاسفانه امکان هیچ تخفیفی بر روی قیمت های آن وجود ندارد.
��ما به شما تضمین می دهیم که با بهترین قیمت ممکن خرید خود را انجام خواهید داد.

آیا امکان خرید حضوری وجود دارد؟
خیر، به دلیل ماهیت کاری فروشگاه امکان خرید حضوری تحت هیچ شرایطی وجود ندارد.

آیا امکان رویت کالا قبل از خرید وجود دارد؟
خیر، به دلیل ماهیت کاری فروشگاه، امکان رویت کالاها از نزدیک وجود ندارد. اما برای فراهم آوردن امکان خرید برای مشتریان، اطلاعات کامل
محصولات و عکس آنها در وب سایت قرار داده شده که مشتریان به کمک آن می توانند خرید خود را انجام دهند.

آیا می توانم کالا را درب شرکت تحویل بگیرم؟
خیر، به دلیل آنکه محل دفتر شرکت و انبار آن متفاوت هستند، امکان دریافت کالا درب شرکت وجود ندارد.

از وضعیت سفارشی که ثبت کرده‏‌ام، چگونه می‌‏توانم مطلع شوم؟
بیکو با ارسال پیامک‏ و ایمیل، مرحله به مرحله وضعیت سفارش را به شما اعلام می‏‌کند.
علاوه بر آن، شما می‏‌توانید وارد کنترل پنل خود شده و در بخش تراکنش ها از وضعیت سفارش مطلع شوید.

برای انتخاب و خرید کالا در سایت نیاز به مشاوره دارم، راهی وجود دارد که در تصمیم‏ گیری به من کمک کند؟
کارشناسان بیکو تمام تلاش خود را می‏‌کنند تا اطلاعات مورد نیاز برای خرید هر کالا در سایت وجود داشته باشد، با این حال در صورتیکه
اطلاعات موجود در سایت برای شما کافی نمی باشد، می توانید ابتدا سفارش خود را در سیستم ثبت و پس از تماس کارشناسان سوالات خود را
مطرح، سپس در صورت تمایل سفارش خود را نهایی بفرمایید.


سوالات مرتبط با حساب کاربری

آیا امکان ویرایش حساب کاربری من وجود دارد؟
بله. پس از ورود به حساب کاربری خود و در بخش پروفایل من، نسبت به ویرایش اطلاعات اقدام نمایید.

آیا امکان دسترسی به سوابق خریدهای قبلی من وجود دارد؟
بله شما می توانید پس از ورود به حساب کاربری خود، در بخش تراکنش ها، سوابق خریدهای قبلی خود را مشاهده نمایید.



درباره ثبت و پیگیری سفارش

آیا برای خرید از فروشگاه تخفیفی بیکو حتما باید در وب سایت عضو شوم؟
بله. شما می‌توانید بدون عضویت کلیه کالاها و قیمت‌ها را مشاهده نمایید و به سبد خرید اضافه کنید ولی برای مراحل بعدی و ثبت سفارش باید پس از
عضویت وارد حساب کاربری خود شده تا بتوانید از کلیه امکانات استفاده کنید.

آیا فقط در ساعات کاری فروشگاه تخفیفی بیکو می‌توانم ثبت سفارش نمایم؟
شما در کلیه ساعات شبانه روز می‌توانید نسبت به ثبت سفارش اقدام نمایید و محدودیت زمانی وجود ندارد.

آیا امکان خرید برای شخص دیگر وجود دارد تا سفارش به ایشان تحویل شود؟
بله. پس از ثبت سفارش و نهایی کردن آن، شما نام، آدرس و مشخصات تحویل گیرنده را ثبت نمایید. متصدیان تحویل کالا بعد از احراز هویت نسبت
به تحویل اقدام می نمایند.

پس از ثبت سفارش،میتوانم تغییری در سفارش اعمال و یا انصراف دهم؟
بله، می‌توانید با تماس با مرکز‌ سفارشات فروشگاه تخفیفی بیکو به شماره 31228-051 اقدام نمایید.

آیا امکان سفارش تلفنی وجود دارد؟
بله، شما میتوانید از طریق مرکز سفارشات فروشگاه تخفیفی بیکو به شماره 31228-051 خرید تلفنی داشته باشید.



ارسال سفارشات

هزینه ارسال سفارشات چگونه است؟
با توجه به شرایط کالا، محل تحویل و نوع ارسال متفاوت است و در هنگام ثبت سفارش به اطلاع مشتری می رسد.

پس از ثبت سفارش، کالا چه موقع تحویل من می گردد؟
شما میتوانید با انتخاب روش ارسال پستی (پست معمولی 4 تا 8 روز کاری و پست پیشتاز 2 تا 5 روز کاری) نسبت به انتخاب نحوه ارسال اقدام
نمایید.



پرداخت

مبلغ فاکتور سفارش خود را چگونه پرداخت کنم؟
شما می توانید از درگاه پرداخت اینترنتی به صورت آنلاین نسبت به تسویه اقدام نمایید.

با کدام کارت بانکی، میتوان هزینه سفارش را پرداخت کرد؟
با کلیه کارتهای بانکی عضو شبکه شتاب میتوانید بصورت آنلاین از طریق درگاه پرداخت اینترنتی فروشگاه تخفیفی بیکو،فاکتور خود را تسویه
نمایید.

آیا امکان تسویه در موقع تحویل کالا وجود دارد؟
خیر، تمامی سفارشات باید قبل از ارسال کالا تسویه نهایی شود.

پرداخت اینترنتی انجام دادم، مبلغ از حساب من کسر گردید ولی تراکنش ناموفق بود؟
در بعضی مواقع با قطع شبکه بانکی این حالت پیش می‌آید. بانک پس از رفع مغایرت به صورت خودکار مبلغ را به حساب شما برگشت
میدهد.چنانچه تا 72 ساعت بازگشت پول انجام نگیرد با بانک عامل پرداخت اینترنتی خود تماس و موضوع را پیگیری نمایید.

آیا درگاه پرداخت اینترنتی فروشگاه تخفیفی بیکو امن است؟
بله، بخش درگاه پرداخت سایت از پروتکل امن https استفاده می‌کند که در ابتدای آدرس وجود دارد .ضمناً به هنگام ورود اطلاعات کارت بانکی
خود از وجود قفل طلایی از سمت راست صفحه مرورگر خود اطمینان حاصل نمایید. توصیه می شود برای ورود اطلاعات کارت خود از صفحه
کلید مجازی استفاده نمایید.